DĖMESIO, nuo šiol serveryje žaidėjai esantys TOP 1,2,3 vietoje gauna VIP, sėkmės žaidime.
Sekite MotoLIFE.LT internete: facebook skype e-mail steam community Image Map

Peržiūrėti temą

Kas naršo čia? 1 svečiai
 Spausdinti temą
eines Halbmarathons ein
Banning
De schoen combineert zijn gepatenteerde FlyteFoam-tussenzool met GEL-technologie voor verhoogde demping, schokabsorptie Nike Air Max Thea Donna en een lichtgewicht gevoel. Volgens de ASICS-website is de FlyteFoam-technologie 55 procent lichter dan de industriestandaard en bevat deze "supervezels" die na elke stap teruggaan naar hun oorspronkelijke vormen om adaptieve demping te bieden.

"Ons doel met de GEL-NIMBUS is letterlijk om lopers zich zo licht en comfortabel te laten voelen dat het bijna is alsof ze op een wolk rennen,"

Bovendien benadrukt de schoen een nieuwe Gradient Jacquard Mesh-structuur, die is ontworpen met strategische en naadloze 3D-geprinte overlays om te Nike Air Max Thea Femmewikkelen en te ondersteunen. Dit zorgt voor een aangepaste pasvorm en ademend vermogen gedurende de hele run.

De eerste trainingsweek is nu voltooid (hoera) en volgens het schema herhaal ik dezelfde kilometerstand voor week 2 (2 mijl, 5 mijl en 6 mijl). Dat zou vrij eenvoudig moeten zijn, toch? Nike Internationalist Dames Fout. Er zijn deze week twee hindernissen.
Ten eerste worden de 5 mijl die vorige week een ‘Tempo Run’ was, voor week 2 ‘Speedwork’. Dit klinkt heel eng. Tijdens de 5-mijl rennen, moet ik 1600m rennen met een snelheid van 8min 51sec per mijl ... twee keer ... met slechts een 800m jog tussen de twee.
Ten tweede heeft het Met Office een waarschuwing afgegeven dat er waarschijnlijk een hittegolf gaat komen deze week. Geen ideale omstandigheden voor een rit van 6 mijl.
Een ding dat ik deze week heb geleerd, is dat niet diamanten, maar bomen de beste vriend van een jogger zijn. Op Nike Air Presto Femme een zeer warme dag, zoals degene die ik trotseerde voor mijn 6-mijl-run op zaterdag, is het een goed idee om veel vloeistoffen te drinken. Maar dit leidt onvermijdelijk tot het nodig hebben van de wc. Godzijdank voor de overvloed aan folliage, struiken en struiken in Wimbledon - ze hebben mijn bescheidenheid bij verschillende gelegenheden gered.
Niet alleen dat, maar door het bos lopen op de gemeenschappelijke houdt de zon uit. Hoera voor bomen.

Nike heeft de Motion Adapt Bra uitgebracht, een sportbeha met adaptieve technologie. Naarmate trainingsmethoden blijven diversifi?ren, is de behoefte aan een bh die bij elke training werkt groter dan ooit. sportprestatiemerk beweerde dat het, met deze evolutie in het achterhoofd, deze hyper-adaptieve beha ontwierp om zich aan te passen aan elke vraag die de training van een atleet vereist.
Adidas Nmd Femme
Hoewel het uiterlijk er fundamenteel uitziet, maakt de verborgen technologie van de bh de functionaliteit mogelijk. Het interieur is voorzien van een adaptief materiaal bestaande uit een unieke hybride van schuim en polymeer. Deze gloednieuwe vooruitgang strekt zich in rust uit om zich te vormen naar het lichaam en vergrendelt vervolgens wanneer het impact voelt.

Gisteravond begon mijn 16-weken trainingsplan voor de halve marathon. Het voelde goed om eindelijk het gestructureerde plan te hebben dat me hopelijk over 277 mijl naar de finish zal brengen. Dat klopt ... 277,1 mijl vanaf het begin bij mijn voordeur gisteren tot de finish in Peterborough in 16 weken.

De training begon met een trage 2-mijl rond het blok en ik dacht dat dit geen probleem zou zijn na alle runs van 5-6 mijl die ik heb gezet en de rest die ik mezelf in het Nike Air Max Command Femme weekend had gegeven. Nou ik had het mis. Het herinnerde me eraan dat je de afstand nooit moet onderschatten - zelfs 2 mijl kan een pijnlijke ervaring zijn.

Dus 2 mijl naar beneden, 275 te gaan. Gisteravond herinnerde me eraan dat er heel moeilijke tijden zullen komen omdat ik een beetje overmoedig was en begon te denken dat "een halve marathon lopen een briesje zal zijn". Dat zal het niet zijn. Na de loop van gisteravond bleef ik de woorden horen die ik andere hardlopers heb horen zeggen tegen beginners die steeds opnieuw een race proberen te 'respecteren de afstand'.

13,1 mijl is een lange weg en non-stop lopen tot nu toe zal een prestatie zijn, maar ik kom er niet zonder de 264 trainingsmijlen die ik eerst moet zetten.

Peršokti į forumą:
©

Sveiki atvykę i MotoLIFE.LT

Sliding login panel with jQuery

You can put anything you want in this sliding panel: videos, audio, images, forms... The only limit is your imagination! article »

Prisijungti

Pamiršote slaptažodį?

Dar ne narys? Registruokis!

Tapkite registruotu nariu ir naudokitės svetainės privilegijimois. Kaip registruotas narys, jūs turėsite keletą pranašumų

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
www.cs-server.lt
web dizainas: ignart0 | Dizaino kodas: Jaunelis